poniedziałek, 10 lutego 2014

zarobiona jestem

Znowu posty pojawiają się raz na tydzień, ale mimo ferii studenckich młyn. Zrobiłam sesję kostiumom inspirowanym kobiercami wiszącymi w Pałacu pod Blachą, zrobiłam też zdjęcia kobierców i teraz zgodnie z zapotrzebowaniem wmontowywałam kobierce w tło. Pomysł padł po sesji z kostiumami, żeby było weselej. Można było przecież zrobić zdjęcia w greenboxie, a tak...roboty miałam mnóstwo.Na razie ich nie pokażę, bo "przetrenowałam "komputer i wolę patrzeć na rysunki. Dziś musiałam zrobić jeden bo chyba bym pękła. Duszę się bez rysowania...
Pogoda wiosenna się zrobiła. Ciepło, śnieg znika. Gołębie próbują sobie zrobić na balkonie gniazdo. A Antek nie miał jeszcze ferii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze anonimowe i obraźliwe najprawdopodobniej zostaną skasowane.