niedziela, 10 listopada 2013

Powernisażowo

Przejechałam się do Nowej Soli i do Bytomia Odrzańskiego przez Komorniki gdzie Renatka Brzozowska brała udział w wystawie. Plan gry był precyzyjny i wszystko udało się zrealizować. Czyli dwie wystawy, dwa wernisaże w tym jeden mój w Nowej Soli. Bardzo chciałam podziękować Krzysiowi za powieszenie wystawy. Dawno nie miałam tak komfortowych warunków-po prostu ustawiłam prace w jakiej kolejności mają wisieć i tak zostały powieszone. Dom Kultury zadbał także o muzykę na żywo. Pojawiła się Gosia Mąkosa i rodzina z Głogowa. Było miło i wszystkim bardzo, bardzo dziękuję.Miałam przyjemność poznania kilku przesympatycznych osób. Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja na spotkanie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze anonimowe i obraźliwe najprawdopodobniej zostaną skasowane.