poniedziałek, 28 stycznia 2019

Wystawa w Koneserze


26 stycznia odbyło sie otwarcie mojej wystawy w Koneserze. Kuratorem jest Anita Wolszczak, założycielka domu aukcyjnego Art in House. Było tyle ludzi, że... nie miałam czasu robic zdjęć. Niestety nie wydelegowałam żadnego "umyślnego", a Krzychu zrobił mi tylko to jedno zdjęcie. A szkoda. Ludzi było bardzo dużo. Pojawiły się osoby, których nie widziałam od lat! Ucieszyło mnie to ogromnie.

Wystawa miała mieć otwarcie w zeszłym tygodniu. Niestety przez żałobę narodowa musiałyśmy wszystko poprzekładać. I...poinformować o tym ludzi. Udało się o czym świadczy frekwencja. Bo do końca miałam lęki, czy do wszystkich dotarła zmiana daty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze anonimowe i obraźliwe najprawdopodobniej zostaną skasowane.