poniedziałek, 27 czerwca 2011

Dobry dzień i...zdjęcia z telefonu

Ponieważ spedziłam dziś 4 godziny na kopiowaniu dysku, nie mogłam podjechać do domu po aparat, ani przebrać się za kobietę przed dzisiejszymi wernisażami. A zaliczyliśmy dwa w dniu dzisiejszym, jeden w Muzeum Karykatury i drugi w Auli ASP, gdzie wystawiała swoje prace Dorota Optułowicz i Ania Klonowska.
W Muzeum Karykatury zapolowaliśmy na Elę, której nie widzieliśmy 2 lata. Uściskaliśmy się serdecznie, obejrzeliśmy wystawę śmiejąc się z rysunków i pognaliśmy dalej
Na wernisażu w ASP natomiast natknęłam się na osoby których nie widziałam...hoho, albo i więcej.
Cały wieczór zasuwaliśmy na rowerkach i teraz jest nam absolutnie bosko.
Aaaaa...i dowiedzieliśmy się, że Piotrek ( a raczej jego piwo) zajął 6 miejsce na Festiwalu Piwnym w Żywcu.
Gratki Piotrze!! Pijemy Twoje zdrowie!










Chciałam ze zdjęć zrobic slajdowisko, ale coś nie chce system spreparować kodu, więc ot tak wrzucam foty z telefonu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze anonimowe i obraźliwe najprawdopodobniej zostaną skasowane.